Pop-Up modul – reklama na stránkach

S reklamou vo forme Pop-Up sa stretávame dnes praktiky všade, no nesprávnym nastavením sú viac na príťaž ako na osoh. Na úvod je dôležité poznať typy reklám Pop-Up:

VSTUPNÝ POP-UP

Je jedným z najbežnejších typov pop-upu (tzv. Entry Pop-Up). Návštevníkovi sa zobrazí ihneď po načítaní stránky.

SCROLL POP-UP

Scroll Pop-up je perfektným typom pop-upu, ktorý sa často využíva najmä pri blogoch. Funguje tak, že návštevníkovi sa zobrazí až potom, čo si prečíta alebo „odscrolluje“ (cca 70% textu). Keďže návštevník si prečítal skoro celý príspevok, môžeme si byť viac-menej istý, že ho obsah zaujal.

KLIK POP-UP

Tento typ pop-upu sa aktivuje určitou aktivitou na stránke, klikom na link, obrázok, prípadne slovo. Je dobré ho umiestniť na konci článku.

ČASOVANÝ POP-UP

Časovaný (tzv. Timed Pop-Up) patrí k tým pop-upom, ktoré návštevníkov webstránok ihneď nešokujú. Objaví sa až po tom, čo návštevník na stránke strávi určitý čas. Tento čas sa najčastejšie nastavuje cca na 10, 20 alebo 30 sekúnd od vtedy, čo návštevník klikol na stránku. Počas tohto času, má návštevník priestor na to, aby si pozrel na stránke obsah, ktorý ho zaujal.

VÝSTUPNÝ POP-UP

Opakom Entry Pop-Upu je Exit pop-up. Ten sa návštevníkovi zobrazí vtedy, ak chce zo stránky odísť. Teda vtedy, keď sa chystá kliknúť na „back“ alebo „exit“. Vtedy sa bude hlásiť o slovo. Napríklad s otázkou, či si je užívateľ istý, že chce webovú stránku opustiť.

Návštevníkovi treba opäť poskytnúť nejakú výhodnú ponuku, zľavu atď a presvedčiť ho, že zo stránky nechce odísť a výhodnú ponuku chce využiť.

Pridaj komentár

scroll-top